انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

اسیدپاشی پسر جوان روی پدر و مادرش

  • کد خبر: ۱۱۹۸۸۶
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
اسیدپاشی پسر جوان روی پدر و مادرش
پسر جوانی که روی پدر و مادرش اسید پاشیده بود، ساعتی پس از این حادثه در پارک نزدیک خانه‌شان دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ۴۵ دقیقه از بامداد دیروز می‌گذشت که فریادهای زن و مردی مسن در یکی از کوچه‌های خیابان شهید رجایی در جنوب تهران همسایه‌ها را به کوچه کشاند. ناگهان درِ خانه این زوج سالخورده باز شد و پسر جوان آنها سراسیمه از آنجا خارج شد و پا به فرار گذاشت.

همسایه‌ها که نگران زن و شوهر بودند وارد خانه‌شان شدند و پی بردند روی آنها اسید پاشیده شده و عامل این اتفاق نیز پسر معتاد آنهاست. در این شرایط از پلیس و اورژانس کمک خواستند و دقایقی بعد قربانیان اسیدپاشی که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا به‌شدت سوخته بودند به بیمارستان انتقال یافتند و با حضور مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه تحقیقات اولیه در این‌باره آغاز شد.

آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند پسر این زوج معتاد است و اغلب اوقات صدای درگیری او با پدر و مادرش شنیده می‌شد. ساعتی پیش از این حادثه نیز همسایه‌ها صدای درگیری او با پدر و مادرش را شنیده بودند تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد. در این شرایط ماجرا به قاضی حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی تهران گزارش شد و او حکم دستگیری جوان اسیدپاش را صادر کرد.

ماموران کلانتری احتمال می‌دادند متهم هنوز زیاد از محل حادثه دور نشده باشد. به همین دلیل به گشت‌زنی در آن اطراف پرداختند تا اینکه ساعتی بعد پسر تحت تعقیب را در پارک نزدیک خانه درحالی‌که روی نیمکت نشسته بود دستگیر کردند.

صبح دیروز متهم که چند ساعت از دستگیری‌اش می‌گذشت به دادسرای امور جنایی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او درباره انگیزه‌اش از اسیدپاشی روی پدر و مادرش گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آنها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آنها دستگیرم کردند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌ باره ادامه دارد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->